piątek, 20 maja 2016

sweterkowa obudowa

Cześć :) Jak tam Wasze plany na weekend?
Ja właśnie wróciłam z kongresu. W przerwach powstało całkiem sporo nowej biżuterii, więc niedługo pojawi się ona na blogu lub facebook'u. No właśnie, jakie posty wolicie? Tu czy na fb? Które łatwiej do Was docierają? Wolicie te z większą ilością tekstu czy zdjęć?
Dodatkowo, jak już wiecie, przygotowuję się do koncertu w teatrze Roma, do którego zostało już tylko 7 dni :) Stroje już gotowe, sesja do programu też już za mną. Czekają mnie jeszcze oficjalne próby i 4 koncerty. Podczas spektaklu używana będzie moja biżuteria i to ponad 20 wyrobów.
Do tego już za dwa miesiące czeka mnie pierwszy pokaz mody i targi. Jak będę znała więcej szczegółów to oczywiście się nimi z Wami podzielę, a tymczasem lecę tworzyć dalej :)
 
Miłego weekendu!
 
Obudowa jest na Samsunga Galaxy S3 mini, jeżeli ktoś zechciałby ją przygarnąć to może się ze mną skontaktować :)
 







6 komentarzy:

  1. Ja osobiście wolę te długie posty takie jak o przyjaźni i czasie. Chociaż nie wiem czy nie wygodniej byłoby je czytać na facebooku, ale to już jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś to czyta :) Zobaczę jeszcze gdzie będę więcej publikować

      Usuń
  2. Bardzo ładna obudowa tylko trochę na na tą porę roku �� Ja ten weekend spędzam na zawodach tanecznych w Brodnicy, a ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od kilku miesięcy w każdy weekend przygotowuję się do spektaklu, który gramy już jutro :)

      Usuń