środa, 21 września 2016

Księżniczka

Spędzając czas z dzieciakami można się od nich naprawdę dużo nauczyć. Są w stu procentach szczere i nie czują potrzeby prawić sztucznych komplementów, cieszą się z każdej, nawet najmniejszej rzeczy, chociażby obecności czy zabawy z nimi. Mają mnóstwo pozytywnej energii, którą zarażają i często swoim małym uśmiechem potrafią poprawić humor :)
Większość małych dziewczynek chce być księżniczkami, ja zawsze marzyłam o byciu baletnicą. Moja mama uszyła mi kiedyś nawet strój myszki-baletnicy. Czułam się wtedy najszczęśliwszym dzieckiem w szkole, pamiętam to do dziś... Marzenia małej Madzi doprowadziły mnie dzisiaj tu, gdzie jestem i pozwoliły stanąć na scenie teatru, który pokochałam w dniu, gdy zobaczyłam tam pierwszy musical! Razem ze mną na tej scenie była grupa małych baletnic, przypomniały mi właśnie tą małą myszkę, prawdopodobnie mają podobne marzenia jak ja w ich wieku i już je spełniają, piszą własną historię, którą kiedyś będą opowiadać, może będą kiedyś świetnymi tancerkami, a może zajmą się czymś zupełnie innym. Tego na razie nie wie jeszcze nikt. Najważniejsze by czerpały z wszystkiego co robią tyle radości co z występu na scenie!
Pamiętajcie, każda bajka ma swoją historię.. i swoją księżniczkę :)



4 komentarze: