wtorek, 4 października 2016

Recenzja sklepu pasart.pl

Od dłuższego czasu na blogu nie było recenzji, a często pytacie gdzie kupuję półfabrykaty, koraliki i inne produkty do rękodzieła. W związku z tym postanowiłam dzisiaj podzielić się z Wami opinią na temat jednego ze sklepów internetowych, z którego regularnie korzystam. Jest to sklep pasart.pl.

Jego główną zaletą jest przejrzystość, liczne i częste promocje oraz program lojalnościowy. Dzięki temu łatwo mogę odnaleźć produkty, które kiedyś już kupowałam i chcę uzupełnić ich zapas. Ciekawym rozwiązaniem jest też outlet, w którym znajdziemy m.in. produkty z niewielkimi wadami, a także pełnowartościowe produkty w obniżonych cenach.
Kolejną ciekawą aktywnością sklepu jest blog (http://blog.pasart.pl/), na którym ukazują się zarówno proste, jak i nieco trudniejsze DIY oraz inspiracje dla twórców.
Paczki z Pasart'u zwykle docierają do mnie bardzo szybko. Często wysyłka jest bezpłatna lub kosztuje tylko połowę w związku z akcjami promocyjnymi.
Podoba mi się, że raz na jakiś czas dostaję prośbę o wypełnienie ankiety, w której mogę wskazać co w sklepie mi się podoba, a czego brakuje.
 Bardzo miło zaskoczyła mnie jedna z sytuacji związanych z płatnością. Płacąc za jedne z zakupów pomyliłam się i w przelewie wpisałam kwotę o 10 zł większą niż powinnam. Już następnego dnia otrzymałam informację, że dokonałam nadpłaty. Miałam do wyboru dwie opcje: sklep zwróci kwotę na konto lub zostanie przekazana na następne zamówienie.

Najbardziej widoczną, przynajmniej dla mnie, wadą jest zbyt rzadkie uzupełnianie magazynów. Szczególnie brakuje mi tam wyboru koralików TOHO. Nie pamiętam też kiedy ostatnio pojawiła się tam na nie promocja, a ostatnio dużo z nich korzystam. 
Zdarzyło się też kilka razy, że otrzymałam produkty uszkodzone. Jednak nie były to zbyt widoczne wady np. lekkie wgniecenia czy odpryśnięta farba.


Moja ogólna opinia o tym sklepie jest bardzo dobra. Korzystam z jego usług już bardzo długo. Produkty są dobrej jakości. Serdecznie Wam go polecam i daję mu 8.5/10 :)

Poniżej zamieszczam kilka moich wyrobów z materiałów z tego sklepu:















5 komentarzy:

  1. Lubię tam zamawiać, ale koraliki drewniane to jakaś porażka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie zamawiałam tam drewnianych koralików, więc nie mam doświadczenia... Ale dziękuję za odpowiedź, wezmę to pod uwagę na przyszłość :)

      Usuń
  2. Dzięki Szarak :). Zbieramy energię, żeby odpracować te 1,5 punktu straty ;). Do miłego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post;) Też często tam zamawiam, nie licząc drobnych wyjątków, jestem zadowolona;)) zwłaszcza z kontaktu z pracownikami;) a właśnie koraliki frozen i Milly(obecne na dwóch pierwszych zdjęciach)bardzo lubię zamawiać i wykorzystywać w bransoletkach;D i te mogę polecić zdecydowanie;)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń