sobota, 21 stycznia 2017

Dzień Babci

Moje babcie mieszkają dosyć daleko, bo ponad 250 km ode mnie, ale widuję się z nimi często i mamy dobry kontakt. Nie wyobrażam sobie innych świąt niż te spędzone z nimi, odkąd pamiętam co roku jestem też u nich w ferie i wakacje.
Czego mnie nauczyły? 
Przede wszystkim samodzielności, tego, że czasem lepiej zrobić coś nieidealnie, ale samemu niż czekać na gotowe. 
Obie gotują, jak na babcie przystało, bardzo dobrze i to właśnie one zaraziły mnie pasją do pieczenia i gotowania, czego efekty czasem widzicie :) 
Jedna z nich przyczyniła się też do powstania tego bloga, ponieważ kiedy miałam 8 lat nauczyła mnie szydełkować i robić na drutach.
Niestety, nie mogłam złożyć im życzeń z okazji ich święta osobiście, ale jestem z nimi całym serduszkiem, nie tylko w tym dniu. Wysłałam im symbolicznie kartki, oto jedna z nich :)
A Wy co podarowaliście swoim Babciom? Odwiedziliście je tego dnia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz