Kreda w sprayu z Pepco - recenzja

Dzieciaki uwielbiają zabawę na dworze. 
Dlatego korzystając z ostatnich pięknych, jesiennych dni postanowiłam przetestować ciekawy produkt, który może im ją umilić.
Kto z Was słyszał o kredzie w sprayu?
Ja pierwszy raz spotkałam ją w Pepco i nie byłabym sobą, gdybym nie sprawdziła czy naprawdę działa.


W skład zestawu wchodzą:
- 3 butelki ze sproszkowną kredą (po 12g w każdej)
- 5 szablonów do malowania


Aby rozpocząć zabawę należy do każdej butelki dodać wody (do ok. 1/3 wysokości) i wymieszać.
Butelka ma 2 "tryby" pryskania - spray (delikatny kolor) i stream (intensywny kolor).


Niestety, szablony w tym przypadku nie spełniają swojej roli. 
Płyn wlewa się pod nie i kształt, który pozostaje na chodniku zupełnie nie przypomina tego zamierzonego.


Jednak to nie znaczy, że ten produkt nadaje się już tylko do kosza.
Obrazki wykonane bez użycia szablonu wyglądają bardzo ładnie, kolor jest intensywny, a powstały płyn starczy na długo.
Dużym plusem jest jednak to, że małe rączki przy malowaniu sprayem nie brudzą się jak przy tradycyjnej kredzie. 
Ta forma zabawy jest też bardziej interesująca dla dzieci, które mogą poczuć się jakby wykonywały własne graffiti :)




Komentarze

  1. Świetna jest ta kreda. Nie wiedziałam, że taka istnieje. Pozdrawiam j zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek się uczy całe życie, szczególnie przy dzieciach :)

      Usuń
  2. Witam, czy sprawdzała Pani czy można dodać więcej wody? Bo bardzo mało tego wychodzi robiąc wg przepisu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga